Polaganje kobilice Titanika je potekalo 31.3.1909 v severnoirski ladjedelnici Harland & Wolff. Parnik je bil opremljen z najvišjo stopnjo elegance in razkošja za uporabo v prestižni čezatlantski linijski liniji White Star Line. Dve leti pozneje, 31.05.1911, je bil Titanik izplul. Z dolžino 269,04 m, širino 28,19 m in tonažo 46.329 BRT je bila leta 1912 največja ladja na svetu. Kapitan Edward John Smith je s sestrske ladje Olympic prestopil na Titanik posebej za prvo plovbo. V sredo, 10. 4. 1912, je zapustila Southampton. Postaje Cherbourg (Francija) in Queenstown (Irska) sta bili na poti v New York (ZDA). Prečkanje je potekalo nemoteno, dokler ne zazvoni razgledni zvonec v nedeljo (14.04.1912) okoli 23.40 (čas na ladji) zaradi številnih opozoril ledene gore. Ladja blodi ob ledeni gori na desni strani in po dveh urah in štiridesetih minutah potopi v ledene vode Atlantika. Nesrečo je preživelo le 712 ljudi. Enostavna montaža zahvaljujoč komponentam, odpornim proti zvijanju Natančen trup s strukturirano oblogo Trije propelerji Podrobni krovi z leseno strukturo desk Nadgradnje krova z odprtimi okni Rešilni čolni s sodami Tovorni žerjavi Podrobni dimniki Stojalo za prikaz Podrobna nalepka R.M.S. Titanik Obseg dobave:Darilni set z dvema modeloma R.M.S. Titanik v merilu 1:700 in 1:1200. Poleg šestih osnovnih barv so priložena tudi lepila in čopiči.